Kutatás és Stratégia

piaci verseny minden szereplőtől megköveteli a megalapozott marketing stratégia kidolgozását. Nem elég a saját lehetőségeinket vagy a konkurencia módszereit ismerni. A folyton változó fogyasztói szokások, a külföldi trendek ismerete is elengedhetetlen a versenyben maradáshoz.  Kutatásaink az adatok, szokások, igények pontos ismeretében járulnak hozzá a biztos marketing stratégia megtervezéséhez.

A marketing stratégia felépítése gyakorlatilag a munka gerincét alkotja, de szerepe egy projekt lezárulásával nem ér véget. A későbbiekben is meghatározó szerepe lesz a jövőbeni lépések megtervezéséhez.

Ügynökségünk a projektek megvalósításához megalapozott kutatásokra és statisztikai elemzésekre épített stratégiai terveket alkalmaz. Munkánk a vizuális megjelenítéstől az eszközök összeállításán át az offline és online médiatervezésig mindenre kiterjed.

kutatás és stratégia, statisztikai elemzés, marketing stratégia tervezés

mi kell a vevőnekTudd meg, hogy mi kell valójában a vevőidnek! Ne hagyatkozz
találgatásokra vagy mások véleményére.

hozd lázba a piacotEnergiád és pénzed pazarlása helyett hozd lázba a piacot stratégiailag
megalapozott marketinggel!

sikeres vállalkozás kutatássalHasználd föl a kutatások adta információkat, és nyiss egy új fejezetet
vállalkozásod életében!

Kattints és hívj minket!
Beszéljük át a lehetőségeket egy ingyenes, személyes konzultáció keretében.

Igazak Rád az alábbi kijelentések?

versenyképes stratégia kialakítás

Vállalkozásod versenyképes stratégiára épül.
Marketingüzeneteid hatásosan érik el a célközönséged.

marketing kiadások csökkentése

Csökkennek marketing kiadásaid, mert nem reklámozol sem felesleges helyen,
sem pedig érdektelen közönségnek.

nemzetközi verseny

Hazai és nemzetközi szinten felveszed a versenyt a konkurenciával.
A piacod igényeinek megfelelő termékeket, szolgáltatásokat kínálsz.

megalapozott döntés biztos siker

Mások véleménye helyett megalapozott elemzések és adatok alapján hozod
meg döntéseidet.

márka pozíció márka üzenet

Márkád, terméked piaci pozíciója jól meghatározható. Az üzenetek a célcsoportjaid számára is jól értelmezhetőek.

sikeres vállalkozás

Vállalkozásod sikeresen tart lépést a piaccal, a fogyasztókkal és a trendekkel.

Ha még nem, vagy nem mind igaz Rád, akkor itt az ideje, hogy:

1.   Marketing stratégiád biztos alapokra helyezd, ezzel téve lehetővé a folyamatos fejlődést!
2.   Az üzeneteiddel elért emberekből vásárlót faragj és stabilan helyt állj a piacon!
3.   Marketing stratégiád kidolgozását és a kommunikációt szakemberekre bízd!

MARKETING STRATÉGIA SZOLGÁLTATÁSOK

Online statisztikák és elemzések (web-, közösségi média-, post buy analízis).
Piac- és iparági elemzések (fogyasztói szokások felmérése).
Online és offline stratégiák kidolgozása rövid- és hosszútávú kampányokra.
Márkaanalízis.
Márkastratégia.
Márkafejlesztés.
Agrármarketing.
Vállalati stratégia.
Tanácsadás.
Konkurencia elemzés és figyelés.
Nemzetközi és hazai trendek figyelése.