Integrált marketing

Minden vállalkozás eredménye, vevőszerzése, bevétele megsokszorozható a klasszikus és alternatív marketing megoldások és az elérhető kommunikációs csatornák kombinálásával.

Minden egyes médiaeszköz, legyen az offline vagy online, más és más szereppel bír. A közölni kívánt üzenet applikálása az egyes eszközökre és azok megfelelő integrálása majdhogynem művészet.

A Green Edge-nél alapos tervezés során válogatjuk össze a szükséges ATL és BTL kommunikációs eszközöket. Ez minden esetben személyre (kampányra) szabott integrált marketing megoldást jelent, ami következtében a kampánytartalom hatékonyan eléri a fogyasztókat és generálja az eredményt.

A világ egy integrált kommunikációs hálózat, ahol nemcsak a márkák próbálnak kapcsolatot teremteni a fogyasztókkal, de a fogyasztók is kapcsolatot keresnek a márkákkal. Csakhogy az emberek azokat a márkákat vagy szolgáltatásokat részesítik előnyben, amik többféle módon is elérik őket.

integrált marketing tartalom marketing online kommunikáció

érd el sikeresen célcsoportod

Hozd ki a maximumot forrásaidból és érd el hatékonyabban a célcsoportod!

építsd fel márkádat és tűnj ki a tömegből

Megtervezzük a szükséges eszközöket a megfelelő csatornákra, hogy kitűnj a tömegből.

tűnj ki a tömegből és legyél sikeres

Nem többet, hanem máshogy kell költened! Használd ki a lehetőséget és nyiss a siker felé!

Kattints és hívj minket!
Beszéljük át a lehetőségeket egy ingyenes, személyes konzultáció keretében.

Vannak ügyfeleid, vásárlóid, ezért nincs szükséged újabb kommunikációs eszközökre?
A konkurencia sem sikeresebb, így jut is, marad is?
Megelégszel annyival, amit eddig elértél, és nem is tervezel tovább lépni?

Ha megelégszel az aktuális piaci helyzeteddel és nem akarod növelni bevételeidet, akkor nem érdemes tovább olvasnod.
Ha viszont ennek ellenkezője igaz, van néhány ok, amiért érdemes szakértőkre bíznod a kommunikációdat.

6 nyomós ok az integrált marketing használata mellett

integrált marketing eladás többszörös kontaktussal

1. A fogyasztók többszörös kontaktust igényelnek, mielőtt döntést hoznak.

Egy átlagos ember legalább öt-hat alkalommal találkozik egy termékkel, mielőtt azonosulna az üzenettel, ráadásul a fogyasztók több mint háromnegyede tájékozódik rendszeresen online csatornákon, mielőtt vásárlásra adná a fejét.

Az eredményekhez elengedhetetlen a többcsatornás online jelenlét!

tartalom marketing

2. Az emberek folyamatosan új tartalmakat akarnak fogyasztani.

Időnk közel egynegyedét töltjük új információk keresésével, amivel megoldást találhatunk problémáinkra (legyen az egy termék, vagy egy szolgáltatás). Egyszerre többféle csatornán keresünk, amik között szinte mindig szerepel valamelyik közösségi média oldal.

A tartalmak rendszeres közzétételével nagyobb eséllyel éred el a célcsoportodat!

forgalom többféle forrásból

3. A forgalmad garantáltan többféle forrásból származik.

A többcsatornás kommunikáció adta lehetőségek tudatos kihasználása megsokszorozhatja az elérések számát, ha eddig csak egy-két helyen kommunikáltál.

Senki sem engedheti meg magának a luxust, hogy figyelmen kívül hagyja az elérhető kommunikációs lehetőségeket.

konverzió növelés

4. Az integrált marketingre építő megoldások jóval nagyobb konverziót érnek el.

Nem csak nagyobb merítéssel lehet emberek tömegét elérni. Ha jól megválasztott csatornákat használsz, az elérések növekedése mellett a pontos célzás is beállítható, így garantáltan azokat éred el, akik a célcsoportod.

A ráfordított pénz csak akkor generál eredményt, ha a megfelelő célcsoportot éred el az üzeneteddel!

integrált marketing nagyobb költés

5. Az integrált marketing kampányokkal elért fogyasztók többet költenek.

A többféle csatornán keresztül elért emberek jobban azonosulnak a közvetített üzenetekkel. Az elérések száma mellett a megtérülési arány is növekszik.

A különböző csatornák hatása összeadódik, s fokozottan váltja ki a célcsoportból a kívánt reakciót!

fejlődő kommunikációs eszközök

6. A kommunikációs lehetőségek folyamatosan változnak és fejlődnek.

Egy csatorna átalakulása nagymértékben befolyásolja a rajta futtatott kommunikációt, akár negatív irányba is.

Többféle csatorna használatával könnyedén kivédhetők a váratlan helyzetek!

Integrált marketinggel a siker felé

 

Használsz már néhány csatornát, de nincs időd újabbak bevonására?
Van Facebook-od, de nem hozza azt a bizonyos pluszt, amit vártál tőle?
Futnak rendszeres hirdetéseid, de úgy érzed, többet is ki lehetne hozni belőle?
Növelni akarod bevételeidet, de nem tudod, merre indulj el?

Gondold át újra a fent írtakat, s ha csak egyetlen dolgot is magadénak érzel, megéri foglalkozni vele! A megfelelő marketing
eszközök és csatornák használatával már egy kis lépés esetén is javuló eredményeket érhetsz el!

integrált marketing kommunikáció siker vállalkozás fejlesztés bevétel növelés

érd el sikeresen célcsoportod

Hozd ki a maximumot forrásaidból és érd el hatékonyabban a célcsoportod!

Sokszorozd meg az eredményeidet!

építsd fel márkádat és tűnj ki a tömegből

Megtervezzük a szükséges eszközöket a megfelelő csatornákra, hogy kitűnj a tömegből.

Kihozzuk a maximumot a lehetőségeidből!

tűnj ki a tömegből és legyél sikeres

Nem többet, hanem máshogy kell költened! Használd ki a lehetőséget és nyiss a siker felé!

Növekedésnek indul a konverzió és a megtérülés!

Kattints és hívj minket!
Beszéljük át a lehetőségeket egy ingyenes, személyes konzultáció keretében.

Hiszünk a személyes találkozó erejében, s házhoz is megyünk!

SZOLGÁLTATÁSOK

KUTATÁS

Statisztikai elemzések. Piac felmérés. Versenytárs elemzés.

STRATÉGIA

Online és offline. Személyre szabott. Rövid és hosszútávra.

KONCEPCIÓ

Arculat. Kiadvány. Kampány. Terméktől a vállalatig.

DIZÁJN

Tervezés. Kivitelezés. Print és online felületekre egyaránt.

KÖZÖSSÉGI MÉDIA

Tartalom előállítás. Kampánytervezés. Menedzsment.

ONLINE

Weboldal. Alkalmazás. Tervezés. Fejlesztés. Karbantartás. Hirdetéskezelés.

FOTÓZÁS

Műteremben. Szabad-téren. Rendezvényen. Termékfotózás. Retusálás.

INTEGRÁLT KOMMUNIKÁCIÓ

Átfogó kampány-tervezés. 360 fokos kommunikáció. Brand menedzsment.